Content marketing po polsku – Barbara Stawarz

content marketing po polskuContent marketing po polsku to książka, która wygląda dość niepozornie. Jednak niech ten wygląd Was nie zmyli. W środku znajdziecie informacje, które pozwolą Wam zrozumieć grupę docelowych odbiorców, stworzenie odpowiednich treści i dadzą wiedzę odnośnie narzędzi ich dystrybucji.

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie zainteresowanych naszym produktem lub usługą osób.

Informacje zawarte w książce są usystematyzowane i przedstawione w ciekawy, przystępny sposób – od podstaw, po bardziej szczegółowe tematy. Sporo miejsca poświęcono tutaj blogom firmowym, ich tworzeniu i znaczeniu, a także dystrybucji treści. Ta ostatnia jest szczególnie istotna, gdyż nawet bardzo dobre treści, bez odpowiedniej dystrybucji znikną gdzieś w natłoku mniej wartościowych informacji. Nie bez powodu zaczęto mówić – Content is King, Distribution is Queen.

Ciekawe są też rozdziały dotyczące marketingu produktowego oraz content marketingu skierowanego do bardzo wymagającej grupy jaką są współczesne, młode kobiety.

Dodatkowo, na końcu każdego rozdziału znajduje się krótkie podsumowanie i infografika w formie wykresu, która pozwala lepiej zapamiętać najważniejsze informacje. Dużym atutem publikacji jest też to, że bazuje ona na przykładach polskich przedsiębiorstw i blogów firmowych.

Content marketing po polsku w domyśle skierowany jest do osób prowadzących własny biznes, związanych z marketingiem i zajmujących się działaniami PR-owymi. Jest to publikacja, którą może zainteresować też osoby, które prowadzą prywatne blogi i chcą zwiększyć grono swoich odbiorców.

Za udostępniony egzemplarz dziękuję Wydawnictwu PWN